čtvrtek 24. října 2013

Leather mania


To už je asi opravdu mánie. Dříve jsem kožené kalhoty nemohla ani vidět a za září jsme si stihla pořídit hned troje. A tím nekončím. Po návratu z Peru je plánuji sehnat ještě v černé. Kůží na kalhotách to ale nejspíš neskončí. Mám totiž spadeno na koženkovou sukni áčkového střihu, černý top a černou kožešinovou vestu. Myslím, že se mohu považovat za zářný příklad toho, že od nenávisti není daleko k lásce.

A co vy jako to máte s láskou a nenávistí? Podobné zkušenosti? Nebo jste pevně zásadové?

PS: Pokud jsem přežila Death Road, kde bych měla zažít svůj prozatímní největší adrenalinový zážitek vůbec, tak jsem na cestě do Arequipy. Ale vzhledem k tomu, že se jedná o 17. den naší výpravy, tak už je možná všechno úplně jinak.

Ráda bych Vás také informovala o své nominaci na objev roku na blogerky.cz kde pro mě můžete hlasovat v sekci OBJEV ROKU. Uděláte mi tím velkou radost. :-)

Tezenis top / Secondhand coat / Reserved leather pants / F&F toes / ELLE clutch / "gift from friend" necklace

Photo by Karol


6 komentářů:

  1. kožené kalhoty se mi líbí moc. tato barva tedy není přesně můj styl, nebo jak to říct, ale tobě moc sluší a hodí se k tobě.

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. Great leather skinnies, LOVE the colors in the outfit!
    XX, Elle
    http://mydailycostume.com/2013/10/myhabit-okay-flash-sale-site-love/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kombinace všech barev je úžasná! Moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat