pátek 12. července 2013

Watercolor summer dress


Šaty jsou nejdůležitější součástí letního šatníku. Tedy hned po plavkách. :-) Mají velkou výhodu, že nemusíte tolik řešit co k nim. Jedním kusem se obléknete a stačí doladit doplňky. Jednou je oživíte páskem, jindy zase odlehčíte kloboukem, nějaký ten šperk se k nim vždycky najde a pak už stačí nazout jen boty, které outfit podtrhnou, případně doplní.

Kolik sukní máte ve skříni vy? A kolik jich mám vlastně já?








Mango dress, hand bag, owl necklace / F&F toe


6 komentářů:

  1. Ty šaty jsou opravdu moc krásné, podléhají aktuálnímu letnímu trendu.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší sluší, je to takové veselé:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké! Po kabelce v tomto typu se dívám již dlouho:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  4. Ta červená kabelka mi přijde trochu rušivá, ale možná je to jen můj dojem, protože já červenou moc nemusím, ale šatky jsou luxusní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi sama, spousta mi psala, že to s tou kabelkou není ono a ani já sama si už nejsem jistá :-)

      Vymazat