neděle 1. května 2016

Osm věcí, které bych dělala raději než se učila?

Každý z nás se někdy dostal do situace, která mu byla nepříjemná či ho nebavila. Pokud stejně jako já čtete nějaké motivační články či knihy, určitě jste se dočetli doporučení, která říkají, že máte tyto nekomfortní situace co nejrychleji opustit a věnovat se tomu co vás naplňuje.. Na sklonku života totiž budete spíše litovat toho, že jste nešli na grilovačku s přáteli, než toho, že jste se déle nevěnovali sobotnímu úklidu.... (Tedy pokud Vás sobotní úklid nenaplní víc než flák masa a láhev vína s kamarády..) 
Jenže někdy je třeba zatnout zuby a takovou nepříjemnost zdolat, místo doporučeného vyhnutí se. Někdy totiž i taková nepříjemnost v podobě nudné neděle strávené nad managementem řízení lidských zdrojů dojde svého štěstí. Alespoň v to doufám. A věřte nebo ne, nakonec na to období budu vzpomínat s radostí. (tedy pokud se v tu chvíli nebudu zase učit...) Všem studentům, kteří to mají za pár přeji pevné nervy a  neustálou víru v dosažení cíle. 
Během dneška mě napadlo pár ne úplně oblíbených činností, které bych dělala raději, než se učila... Tak jsem se rozhodla se s Vámi o ně podělit...

1. Drhnout drátěnkou připálený omastek od kuřete na skleněném pekáči.


2.  Běhat v dešti a větru. (Ne to kecám, to se budu radši učit.)


3.  Počítat, kolik zrnek rýže je v jednom varném sáčku.


4. Třídit si šatník, mýt okna a vůbec celkově uklidit celý byt a to včetně sklepa, garáže a zahradního domku.


5.  Udělat si pořádek v účtenkách a vyhodit ty od věcí po záruce.


6. Čekat na noční tramvaj, když venku mrzne.


7.  Stát řadu na pokladnu v Tescu.


8. Hlídat své kamarádce dítě.

Vaše náměty na další činnosti obdobného rázu jsou samozřejmě vítány v komentářích. :-)

Hezký zbytek neděle přeje L 

13 komentářů:

  1. Tak čtyřku a pětku praktikuji vždy, když se mám hoodně učit :D to jsou přesně ty dny kdy je doma absolutní pořádek, že by člověk mohl chodit s bílou rukavičkou a kontrolovat čistotu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tě... Už máš vyprané závěsy? ��
      Já se prostě nedokážu učit, když mám Ve skřini krabici s účtenkama, které už nebudu potřebovat...

      Vymazat
  2. Tak to je dobré :D Ten 2. bod je velmi super :3 Déšť miluju, ale musela bych být vhodně oblečená :D Nicméně když já se mám učit, tak mi příjde zajimavá i prasklina na zdi, takže se stejně houby naučím :D

    http://fromdigi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Když se mám učit, tak si musím akutně rozkoukat nový seriál (pokud má publikované minimálně dvě řady a každou o 20 dílech, tak je to prostě nutnost). Taky se rozhodnu stát se profesionálem v čemkoliv a nakonec mám vždycky potřebu všem oznámit, že JÁ se učím. :D Pak jen "pláču" kvůli každé promarněné minutě a přemýšlím, z kterého okna skočit. :D

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek! :) :D V jistých bodech velmi pobavil! :D
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  5. Docela jsem ještě čekala bod: Sepisovat osm věcí, které bych dělala raději, než se učila.
    Story by Nikav

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně moc jsi mě pobavila. Jak já důvěrně tohle znám :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna něco podobného zažívám :D Pozítří dělám zkoušku, ale raději si prohlížím ostatní blogy, než abych se učila :( (uklizeno už totiž mám)

    Lucienne

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna něco podobného zažívám :D Pozítří dělám zkoušku, ale raději si prohlížím ostatní blogy, než abych se učila :( (uklizeno už totiž mám)

    Lucienne

    OdpovědětVymazat