středa 8. července 2015

Smart casual

Photo by Kamila Shibalova
Outfit pro volné chvíle ve dvaceti stupních? Roztrhané džíny, bílý top, dlouhá modrá vesta, kabelka na všední a třeba i nevšední nezbytnosti a slušivé lodičky, které vám protáhnou nohy až do nebe. 
Outfit pro volné chvíle ve čtyřiceti stupních? Plavky, opalovací krém s SPF 30, růžová osuška a bazén. Přidejte ještě ledově vychlazený drink a pak se Vám může stát, že přijdete o hlasivky stejně jako já. :-(
To mi to léto pěkně začíná... 

ZARA trench coat, boyfriend jeans Mango leather hobo bag  / H&M white top, nude pumps / 






17 komentářů:

  1. great casual outfit

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi zajímavý, ležérní, městský outfit :-) Mám ráda minimalismus .

    OdpovědětVymazat
  3. Jo ty dziny jsou super, nos je casteji!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosím. Budeš se mnou muset občas vyrazit jinam než do práce, nebo jindy než po práci 😀

      Vymazat
  4. Outfit pro chvíle ve 40 stupních je pro mě nula, nada, ništ..prostě nahej ve vaně s vlažnou vodou =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky řešení, nebo mě ještě napadá vyrazit na klimatizované nákupy. 😀

      Vymazat
  5. Krásný outfit :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, to je krása ❤❤❤ doufám a budu držet palce, ať jsou hlasivky zase brzo lepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kabátek je opravdu moc pěkný. Úplně mě zarazilo, jak rozzářil jinak všední outfit s bílým tričkem :)

    OdpovědětVymazat
  8. outfit je parádny, neskutočne sa mi páčia tá vesta a lodičky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, popravdě jsem se u té vesty dlouho rozhodovala jestli si ji nechám...

      Vymazat
  9. nádherný outfit, ta vesta se k tomu hezky hodí vypadá skvěle!:)
    Andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat