neděle 24. května 2015

Striped solutions

Photo by Kamila Shibalova
A je tu další modrobílá klasika :-D Outfit nemusíte rozzářit pouze výraznou barvou, ale klidně zkuste jednoduchý proužek jako já. V současné době se jedná o můj nejoblíbenější vzor. Proužek nosím jak do práce, tak na volné chvíle. Je to můj nejlepší kámoš. O víkendu si ráda hraji s kontrastem proužku a leopardího vzoru na slip on teniskách, pak už mi stačí jen džíny, nebo pouzdrová sukně a outfit na náplavku je na světě. Před nedávnem jsem si koupila také džínovou bundičku a už se těším až ji vezmu ven v kombinaci s proužkem, podobně jako Karol TADY. Pokud tedy proužek nevlastníte a ráno se často trápíte s tím co na sebe, když si pořídíte vhodný kousek v dobře kombinovatelném materiálu, budete mít po starostech. A pozor, nemusí jít pouze o top, super je také jednoduché sako či pouzdrová sukně. Je to jen a jen na vás. Stejně jako barevná kombinace a šíře pruhů.

Mango leather hobo bag / ZARA pants, coat, pumps / H&M striped shirt





9 komentářů:

  1. Velmi pekny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu povedené! Stejně se mi ale nejvíce líbí poslední fotografie.. chválím za skvělou kompozici! :) Ty botky jsou úžasné! :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky se Kamile moc povely a je jich hodně. Bylo peklo vybrat pár vyvolených na blog. Díky

      Vymazat
  3. slusi:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabátek/vestička je boží!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý outfit :) Proužky mám ráda, koupila jsem si taky proužkované tričko a 2x proužkované šaty :)

    OdpovědětVymazat