pátek 4. července 2014

Black and white

Photo by tess-kratochvilova
Tuhle sukni nosím na dva způsoby. Ten ostřejší jste mohli vidět tady a ten elegantnější vidíte dnes. Který se Vám líbí víc? 
I když se oblékám převážně elegantně, u této sukně tíhnu spíše k tomu rockovějšímu stylu... Možná je to právě tím, že mám teď převážně elegantní šatník, a tak mě láká občas vybočit ze stereotypu. Občas mám ráno u skříně dilema, že jsem to všechno měla na sobě včera... A to je nejvyšší čas koupit něco jiného. Ale co? V obchodě se mi zase líbí jen to, co už doma mám. Což není tak špatné, protože to dokazuje, že si kousky vybírám pečlivě a vydrží mi, ale mít doma sedm bílých topů a troje černé kalhoty s puky? No jo, to jsem já. 
Ještě, že nefotím denně, kdo by tu na to koukal. :-D

Promod maxi skirt / NY top / H&M  jacket / Zara bag / Gate loafers




9 komentářů:

  1. Mě se více líbí tahle kombinace :-) Já mám občas to, že si koupím nový kus oblečení a pak ho nosím neustále a pořád dokola až to vypadá trapně, ale musím než mě to omrzí (což už některých kousků nejde) :)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí obě varianty, jsi v nich kočka :) A zaujal mě tedy i tvůj lak na nehty, ten je boží! :D
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  3. Just beautiful!!
    effortlesslady.blogspot.ca

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem spíš pro tu rockovou, ale ta sukně je doopravdy nádherná. V new yorkeru jsem si skoušela jsednu maxisukni a vypadala jsem v ní jak těhotná čtyčicátnice, ale tobě sekne! :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Sukne je skvela, libi se mi, jak jsi cely outfit sladila do cerno-bila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. You look great in black and white, super elegant and chic
    Loved your bag
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že s tím křivákem mě to přijde stejně elegantní :-) - prostě byť rocková varianta, sukni a Tobě velmi sluší.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem určitě pro verzi s křivákem, na tyto elegantní kombinace moc nejsem, ale tato kombinace se mi k Tobě hodí víc :)

    www.thetasteofviolet.com

    OdpovědětVymazat