neděle 18. května 2014

Inspirace na podzimní sezónu z Lindexu

Photo by annastranska
Skvělé místo, které skloubilo módu a zábavu. Tak bych krátce popsala čtvrteční akci v showroomu Lindex, kam jsem vyrazila společně s Karol. Akce začala už cestou, když jsme zcela neplánovaně narazily na Aničku s Bárou. A tak hned bylo jasné, kdo bude fotografem akce. :-) I když přiznávám, že jsme si Aničky novou zrcadlovku musela alespoň na chvíli půjčit a zmáčknout párkrát spoušť.
Za zvuků skvělé muziky a se skleničkou Aperolu jsme si prohlédly podzimní kolekci a potkaly známé i nové tváře. Podzimní kolekce mě mile překvapila svou jednoduchostí a praktičností. Za sebe vybírám pruhovanou pláštěnku, bílý křivák a také mé oblíbené šaty, tentokrát v šedé. Skvěle vypadají také šály, mám spadeno na starorůžovou variantu.
Podzimní Lindex bude huňatý a rozevlátý. Barvám vévodí šedá s popelavě bílou. Své místo si zde našly také sladěné sety, písmena a číslice.





9 komentářů:

  1. To musela být parádní akcička :-) Moc Vám to tam sluší a s Karol máte parádní odstíny rtěnek :-) taky si musím už pořídit nějakou novou :-) Nice post :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořiď. :-)
      Za sebe doporučuji Rimmel LASTING FINISH BY KATE. A za tu krásnou cenu 99,- je o co stát....dobře kryje, skvěle drží a hlavně nevysušuje.

      Vymazat
    2. Spíš nevím jakou barvu :-) s tmavými vlasy jsem už věděla co můžu mít a co mi nesedí, teď pořád nevím :-D tady je zakopán pes...

      Vymazat
  2. Ty vado, to vypadá vážně skvěle, líbí se mi ty šálky! :)
    Zvu tě na giveaway. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/2014/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám to sluší :) A kolekce vypadá skvěle, těším se, až přijde do obchodů. Jak to tak vidím za oknem, hodilaby se už teď :D

    OdpovědětVymazat
  4. Museli jste si to užít! Vypadá to dobře! :-)

    OdpovědětVymazat