pondělí 21. dubna 2014

Black maxi skirt

Photo by kamilaklara.com
Posílám Velikonoční pozdrav. Než jsme odjížděla do Luhačovic, zvládly jsme s Kamilou ještě salát v našem oblíbeném Mangloo a taky něco málo nafotit. A když se teď vidím, tak si přeji aby už vysvitlo sluníčko a taky trochu vydrželo, protože je ze mě pěkná bledule, a tak bych potřebovala přírodně dobarvit. :-)
PS: Fotky mají takovou zvláštní atmosféru, že se nemůžu rozhodnout jestli je uklidňující, nebo depresivní což ve mně vyvolává depresi, takže asi depresivní. :-) 
Nebo co myslíte? :-)

Promod maxi skirt, pumps / Calliope top / Camaieu  faux-leather jacket / Bechick.com bag




12 komentářů:

  1. Nejsou depresivní, možná ta druhá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Dobrá. B-) V tom případě je to tou mou bílou pletí.

      Ale aby bylo jasné, myslela jsem vkusně minimalisky depresivní. :-)

      Vymazat
  3. Spíš než depresivní, tak pořádně stylový!!
    EJNET

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky a tobě to tam moc sluší a na mě působí moc pozitivně :-) kočka ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Such chic outfit..
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpovědětVymazat
  6. ta sukně se mi na tobě moc nelíbí..:( ale naopak, co se mi líbí hodně, jsou sluneční brýle..

    OdpovědětVymazat
  7. brutalitka :3

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. 1 a 5 jsou nádherné fotky, moc Ti to tam sluší Luci:-) a je to skvěle nafocené:-) K.Z. 3VP:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné fotky! Hlavně ta 2., ta se fakt povedla :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat