úterý 8. října 2013

Red hat


Dokud bylo odpoledne ještě světlo nafotily jsme v parku volnější outfit za asistence Bibi. Tentokrát ji nezajímal ani tak foťák jako spíš můj klobouk. Byl to dárek k focení na blog a s radostí jsem ho přijala. Líbí se mi k podpatkům s koženým křivákem a až se opravdu ochladí, užiji ho ke kabátu. Jinak dnes vzlétám nad oceán a vrátím se vám až koncem měsíce. O Bibinku bude postaráno víc než královsky a divila bych se kdyby si vůbec zasteskla. :-) Budu ráda, když se tu zastavíte i po dobu co tu nebudu, určitě tu najdete nějaké outfity a také se dozvíte více o mé cestě.

Ráda bych Vás také informovala o své nominaci na objev roku na blogerky.cz kde pro mě můžete hlasovat v sekci OBJEV ROKU. Uděláte mi tím velkou radost. :-)
Mango top / Topshop leather jacket / Cemeuieu pants / F&F toes / "Gift" red hat

Photo by Karol


1 komentář:

  1. Tak nevím co mám chválit dřív. Outfit? Klobouk? Bibi? Vše je úžasné. Šťastnou cestu a budu Tě sledovat.

    www.vanda-styl.cz

    OdpovědětVymazat