středa 28. srpna 2013

ČEKÁNÍ NA PODZIM

Připravila jsme pro vás článek o podzimním šatníku. Končí léto a je tedy čas odložit neonové svršky, spolu se sandály a letními vzpomínkami do krabic. Necháme je tam přes zimu odpočinout. S tím ale vznikne prázdné místo ve skříni. Tohle prázdné místo ve mně vyvolává trochu smutek. Smutek z toho, že slunce teď bude méně hřát, opálení pozvolna vybledne a nastanou chladné dny a ještě chladnější noci. Pozitivní na tom prázdném místě je fakt, že ho bude třeba něčím zaplnit!

Čím zaplním místo v šatníku tento podzim? Moc nového toho nebude... Protože jsem  hodně kousků pořídila už v lednových výprodejích, nemusím teď opravdu skoro nic shánět. Spoustu věcí bude stačit jen oprášit. A navíc, než skončí babí léto, vzlétám na tři týdny za oceán a zpátky pak přistanu rovnou do zimy. Mám tedy jasný a stručný seznam co bude třeba nakoupit a co oprášit.

Které kousky jsou mé oblíbené a které budu letos na podzim nosit?



No1 Podzimní kabát, bunda


S podzimem přichází chlad a nejlépe Vás zahřeje teplý kabátek. Já letos vynosím šedivý, který jsem si v lednu objednala na victoriassecret.com. Z bundiček určitě opráším svůj zelený křivák z lednové výprodeje.

Odkaz na kabát do manga ZDE



No2 Podzimní polobotky


Můj podzim bude opravdu krátký, takže si pořídím max jedny mokasíny. Líbí se mi semišové se zlatým řetízkem. Jinak se těším, až nazuji kotníčkové boty na podpatku z loňska.

Odkaz na mokasíny do H&ZDE




No3 Kabelka


Na jaro jsem si pořídila kabelku od LYDC a jsem s ní moc spokojená. Počkám tedy, s čím značka vyrukuje na podzim. Hezké kabelky mají nyní v H&M a Reserved, takže bude určitě z čeho vybírat. Černou kabelku ve svém šatníku teď postrádám, takže to asi padne na ni. Případně mi táhne oči zelená a vínová barva kabelek, nějak mě ty podzimní barvičky začínají dostávat. J

Odkaz na kabelku do H&ZDE


No4 Čepice vs. klobouk
 

V létě jsem si oblíbila klobouk, tak přemýšlím o nějakém podzimním, který bych užila i v zimě. Čepice to ale jistí. Už mám pořízenou vínovou a teď k ní hledám šálu. Bez čepice mě v zimě potkáte zcela výjimečně.

Odkaz na klobouk do H&M ZDE




No5 Teplý svetřík, mikina


Momentálně mě nejvíce láká šedá mikina, kterou mají v Mangu, původně jsem ale myslela na svetr se cvočky, takže se uvidí, jak to dopadne J

Odkaz na mikinu do manga ZDE





No6 Kožené kalhoty


Předloni jsem je nenáviděla, loni po nich pokukovala a letos jsem se odhodlala. Rozhoduji se mezi hnědou a černou variantu. Asi budu volit až podle pocitu při zkoušení. Jde u mě přece jen o extravagantní kousek.

Odkaz na kalhoty do manga ZDE





Které kousky jsou ty vaše nepostradatelné?





Jsem velmi ráda, že se můžu pochlubit první 100 followerů :-)

8 komentářů:

  1. I like all things! Want to buy a hat!
    great post!
    http://koluirina.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky potřebuju nutně takový kabát:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Great choice! I would wear all of them! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Potřebuju taky nový kabátek, ale mám radši kratší a taky hromadu svetrů! Zatím mám nové 4 a pořád nestačí :D

    Chci tebe a tvé čtenáře pozvat na můůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma back to school. Budu ráda když se zúčastníš :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  5. hey sweets,
    thanks a lot for dropping by my blog and for the comment..
    Off course I would love to follow each other.. :)
    I am following on GFC and bloglovin, hope you follow back on both platforms...
    keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné kousky Luci :) Já letos jdu po světlé parce a kotníkových ankle boots v rezavé barvě (mám k nim rezavý shopper bag :P). A kruhovou šálu v nějakém přírodním tónu :) ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat